Monday, 21 April 2014


DAG 15

Have-sketchbook-will-travel stap toe na Saint Germain des Prés en soek Le Deux Magots; 'n straatkafee wat famous is vir die groot geeste wat altyd daar koffie gedrink het (seker ietsie sterker ook): Picasso, Hemmingway, Sartre, Simone de Beauvoir. Veral net ná die oorlogsjare gesit en filosofeer en kuier.
Die plek het geen van sy outydse sjarme verloor nie. Kelners in swart strikdasse met lang wit voorskote is soos 'n vertoning uit die silent movies era. Al wat ek kon bekostig (tydgewys, julle weet . . .) was 'n café créme. Draai toe uit dis 'n bargain teen enige koste. Sien, toe ek so alleen sit en staar, toe voel ek die groot geeste saam met my. Pluk toe summier my sketsboekie uit en skets van 'n buite-foto die plek in eensheid met Picasso. Skryf toe 'n 6-woord storie (al neem dit langer as een koffie en Google Translate) in eensheid met Hemmingway - hy het self ses-woord stories gedkryf. Natuurlik baie voor-op-die-wa van my om eers te vergelyk met die groot name, maar die oomblik was besonders, 'n spookasem wat lank sal talm. Dis nie aldag dat jy in die teenwoordigheid van greatness is nie; mense soos Hemmingway en Picasso en Fawa Conradie en al daai ouens, jy weet . . .

1 comment: