Wednesday, 7 May 2014

Waar sal my hulp vandaan kom?


Daar's rede hoekom ek nie 'n titel bo-aan hierdie post het nie. Sien, ek is besig om myself te re-invent. Al sê "hulle" daar is niks nuut nie; alles kom van een of ander invloed af.
Neem nou maar hierdie post. Hier sit ek voor my rekenaar, potlood se uitveërkant in my mond (ou gewoontes sterf stadige dode), en wonder waar om te begin. Allerande clichés soos "Find what makes you different, and chase after that" maal deur my gemoed. Ek vra raad:

(Nuwe paragraaf op 'n snaakse plek; dis deel van re-invent) Oorkant my sit 'n shrink. Netjiese Pretoria-snorretjie, double barrel Afrikaanse van. Tweed baadjie met leer op die elmboë. Potlood en notaboekie. Goedkoop swarte met rooi ruggraat. Sy baadjie se mou is effe opgeskuif sodat hy ongemerk sy Pulsar Quartz kan sien. "Begin by die begin . . . anders gaan jy nooit ontslae raak van die ou dinge wat begin stink nie" of so iets. Ek luister nie juis nie; ek dink aan 'n kraai en 'n non en 'n snack en stemdag in SA. Ek's buitendien gereeld; 'n tweemaal-'n-dag man. Vroegoggend en saans. En sy kinders is buitendien nog nie uit die huis nie so hy weet nie waarvan hy praat nie.
Langs hom is my hokkie-pel wat toevallig in Londen is om Lords krieketstadion se sitplekke te diens. Hy reken hy het 'n "seat in the House of Lords" maar lag nooit vir sy eie droeë humor nie. Hy dra 'n olyfgroen T-hemp: "Breakfast, my favourite beer"; en 'n vêraf uitdrukking wat bekend voel. Ek weet eintlik nie hoekom hy hier is nie, maar hy is die een na wie ek seker sal luister.
Links van my, letterlik, sit 'n ou kliënt uit my advertensiedae. Creative director van letter letter letter & letter. Hare effens lank en versigtig deurmekaar verwaaid, RayBan Wavefarer op sy voorkop geskuif (bietjie ou-skool, maar nog steeds baie film industrie). Sy Drizabone baadjie is skuins oor die stoel se rugreling gedrapeer met sy arm nog binne-in. Die res skree Timberland. Hy het iemand saamgebring wat in die hoek op my bed sit met 'n iPad en iPhone met oorfoon en mondstuk; die klassieke noodsaaklike hulpmidels wat elke respektabele producer moet hê. Dít en 'n attitude van 'n PitBull op Ritalin. Sy wil graag Perrier water hê asseblief en hoekom is "my" wi-fi so stadig. Still (seker die Perrier?). En Sushi vir haar director, maar net van Yoshi Sushi, hulle kan eintlik geen ander sushi vát nie. Ek gril vir die NY Times se sosiale Travel Guide in haar quasi-Amerikaanse aksent.
So, waar sal my hulp vandaan kom? (hier is die titel van my post nou, sien) 
"'n Blog is 'n verskuilde uiting van wie jy WIL wees," sê double-barrel Pretoia. "Jou publieke psige wat jy soos wasgoed ophang vir almal om te bewonder". Ek het nog nooit iemand anders se wasgoed bewonder nie; miskien net . . . ons laat dit daar. Hy word in die rede geval. 
"Green", sê die T-hemp met die seat in the House of Lords. Dís beter, dink ek. Ek dink ook almal wag vir my reaksie.
"Ek het maar net gedink, sien . . . uhm . . . ek voel die skerm is soos 'n leë, wit doek" en kyk hoopvol na Timberland.
Hy swaai sy arm (met die Drizabone baadjie se mou om) en leun peinsend vorentoe, elmboog op die tafel en wysvinger langs sy wang. Ek ken daai gevoel. Tyd vir "brainstorm" is verby. Uiteindelik het sy oomblik gekom en hy kan nie langer wegkruip nie. Daar's niks soos 'n deadline wat aangebreek het en jy het nog niks gedoen anders as 'n goeie brekvis en een van daai's wat ek gereeld tweemaal per dag doen nie. Dis Sondagaand vir hom en hy het nog nie begin met môre se huiswerk nie.
"Does it have to be a blog?" vra hy. Klassieke advertensiewese systap. Die man is 'n meester. Nog 'n Loerie.
Mens het hulp nodig, maak nie saak vanwaar dit kom nie. Sommige mense Google vir inspirasie. Ander wil ervaar. Volgende jaar gaan ek ook Africa Burn toe. Ek roep vandag ou geeste op. Blogskryf is nie vir sissies nie. Dis 'n alleen taak; dis net jy en die res van die wêreld.

Africa Burn - houtskool en waterverf 62 x 82 cm





4 comments:

  1. Verseker. Met of sonder 'n installation

    ReplyDelete
  2. AB vir 2014 gaan nie werk nie FA, reeds amper verby (díe week aan). Dieselfde gedagte gehad vir 2015; gaan iets moet uitdink om daar te deel...

    ReplyDelete
  3. Skies, ek het bedoel 2015. Wie's Trekarbeider?!

    ReplyDelete