Tuesday, 10 June 2014

DUET


DUET

Ek’s ‘n gek
ek’s ‘n dwaas
ek skrywe teen mure
ek like van die glaas

Ek maak my tag
ek hou my bek
ek respect die ander
ek ken my se plek

So staan ek en skrywe
onder Woodstock se brug
trek diep aan my zol
en vilang ver terug

Dit wys in my lyne
dis woes en dis kwaai
dis los en dis donker
dit skree soos lawaai

So kom hierdie Boer
met sy pen in sy hand
en sy darkies en boekie
hy vang my onkant

Hey, wat maak jy!?
Is jy bleddie gek?!
Jy kan nie hier teken nie-
gaan teken ander plek!

Ek teken nie, ek skryf
ek’t ‘n message te share
ek is ‘n skrywer, djy sien
and I just don’t care

Makie sakie ou maat
jy’s teen die wet
gebruik jou verstand
. . . bietjie wat jy het

Ek kannie nou lossie
ek’s té ampeklaar
daars baie om te sê, man
djy moet net bedaar

En ek skryf uit my hart
en ek skryf uit my pyn
oor die huis wat nie is nie
en my pa wat verdwyn

Die Boer latie waggie
trek sy broek op en begin
in sy boekie met sy Bic
sy storie te spin

Name/naam en van?
Waar kom jy vandaan?
my ID, my seks
en so gaat hy aan

Skryf enigiets, man
net wat djy laaik
los my allien
en take ‘n hike

Gaan huis toe, jongman
gaan vóór ek jou moer

Ek het nie ‘n huis nie . . .

Jy’s lucky, sê die Boer


Sy pen griffel slote
op sy duplicate papier
sy are staan bulte
sy voorarms gespier

En ek skryf van my liefde
in ‘n aaklige droom
en van my kat wat hang
in ‘n moerbeiboom

En hy skryf van sy liefde
in ‘n aaklige droom
vol vingerafdrukke
en suur soos room

En ons skryf so en skryf
vir al wat ons het
die Boer en ek
ons eie duet

Ek gaan sit op my hakke
ek’t nêrens om te gaan nie
en die Boer ook nie
maar hy kan nie verstaan nie

My tag is gemaak
my skrywe is klaar
my roof is al af
maar sy pitsweer steeds daar



Waterverf en conté 64 x 50cm

3 comments: